ویونا بیوتی

مجله آرایشی و بهداشتی

ویونا بیوتی

مجله آرایشی و بهداشتی

کانسیلر تراست پیچ بژ

نقد و بررسی : کانسیلر تراست پیچ بژ

کانسیلر های تراست!

کانسیلر مثل یه پاک‌کن جادویی هست که رنگ پوست رو یکدست و متعادل میکنه

کانسیلرهای تراست، 3 تا طیف رنگ دارن. اونی که بیشتر به رنگ پوستتون میخوره رو انتخاب کنین. با ضربه‌های آروم انگشت حلقه، اون رو زیر چشمتون محو کنین

این محصول ضد پف، گودی، تیرگی و سیاهی دور چشم هست


d72ba060 e183 4dfa 9e97 5af8a111cfdc

برای اینکه آرایش بی‌عیب‌ونقصی داشته باشید، می‌توانید از این کانسیلر پیش از زیرسازی و پس از استفاده از کرم پودر استفاده نمایید. با مصرف این محصول، پُف، گودی، سیاهی و تیرگی دور چشم‌تان را از نظرها پنهان سازید. داشتن یک آرایش تروتمیز و بدون دردسر تنها رسالت کانسیلر تراست نبوده و می‌تواند چین‌وچروک و خط‌وخطوط صورت شما را هم به زیبایی هرچه تمام‌تر بپوشاند. همچنین برای اینکه بتوانید از پوست حساس و نازک دور چشم‌‌تان دربرابر اشعه مضر ماورابنفش خورشید محافظت کنید، می‌توان از این کانسیلر استفاده کرد.

 

روش مصرف: 

پیش از اقدام برای آرایش صورت‌تان بهتر است آن را به کمک محلول‌های پاک‌کننده (میسلار واتر) تراست بسته به نوع پوستی که دارید (مختلط و چرب یا خشک و نرمال)، از هرگونه آلودگی پاک و تمیز کنید. سپس، زمانی‌که نوبت به استفاده از کانسیلر برسد، می‌توانید با خیالی آسوده گودی و سیاهی زیرچشم‌تان را با مقدار کمی از کانسیلر به صورت مثلثی یا نقطه‌ای بپوشانید و آن را خوب ماساژ دهید؛ همچنین با ضربات آهسته انگشت حلقه یا براش نیز می‌توانید به جذب سریع‌تر آن کمک کنید.

 

ویژگیتوضیحات
حجم25 میل
فرم محصولکرم
جنسیت مصرف کنندهعمومی
نوع پوستانواع پوست
کاربردپوشانندگی، ضد چین‌وچروک، ضد پف و گودی زیرچشم، ضد تیرگی و سیاهی دور چشم، ضدآفتاب دور چشم
نحوه مصرفبرای پوشاندن گودی و سیاهی زیرچشم، کمی از کانسیلر را به صورت مثلثی یا نقطه‌ای زیرچشم بمالید و خوب ماساژ دهید یا با ضربات آهسته انگشت حلقه یا براش، به جذب سریعتر آن کمک کنید.
ویتامینE و C
شرایط نگهداریدور از دسترس کودکان و نور مستقیم خورشید، در دمای بین 18 تا 28 درجه سانتی‌گراد
نوع بسته بندیجعبه، تیوبی
مدت انقضا3 سال
تاییدیهSwiss Fine Cosmetic
شماره ی تاییدیه1905
شماره پروانه بهداشت48/ظ/1135

چگونه ماسک صورت مناسب خود را تشخیص دهیم؟ + معرفی بهترین برندها

ماسک صورت مناسب

شاید این سوال ذهن شما را هم درگیر کرده باشد که ماسک صورت مناسب من چیست؟ این روزها استفاده از انواع ماسک‌های صورت آماده و خانگی طرفداران بسیاری پیدا کرده و افراد به دلایل متفاوتی از ماسک استفاده می‌کنند. ماسک صورت می‌تواند به منظور درمان برخی مشکلات پوستی مورد استفاده قرار گیرد؛ به عنوان مثال برخی افراد برای درمان جوش‌های سرسیاه خود از ماسک کمک می‌گیرند. علاوه بر این بعضی از ماسک‌ها در بهبود وضعیت کلی صورت موثر هستند و اگر پوست خشکی داشته باشید، آن را آبرسانی و مرطوب می‌کنند. به همین ترتیب ماسک‌ صورت مناسب پوست چرب هم منافذ پوست را پاکسازی کرده و آلودگی‌ها را از این منافذ بیرون می‌آورند.

حتما شما هم این تجربه را دارید که پس از سرچ کوتاهی در اینترنت با حجم زیادی از مطالب درباره ماسک صورت مواجه شده‌اید و انواع و اقسام ماسک‌های موجود شما را سردرگم کرده است. از این رو در این مطلب قصد داریم انواع ماسک صورت و کاربرد آن‌ها، و همچنین بهترین برندهای ماسک صورت را معرفی کنیم تا از این به بعد در تشخیص ماسک صورت مناسب تان دقیق‌تر عمل کنید. بنابراین چه در ابتدای راه استفاده از ماسک صورت مناسب هستید و چه سال‌هاست از ماسک صورت در روتین مراقبت از پوست‌تان استفاده می‌کنید، این مطلب بسیار برای‌تان کاربردی خواهد بود. با ما همراه باشید.

انواع ماسک صورت

همان طور که در بخش مقدمه اشاره کوتاهی داشتیم، ماسک‌ها برای اهداف بسیاری طراحی شده‌اند و هر کدام کاربرد خاصی دارند. بنابراین واضح است که معنای ماسک صورت مناسب برای هرکسی متفاوت باشد و یک نوع ماسک برای همه افراد خوب کار نکند. همواره دو نکته را در انتخاب ماسک صورت مناسب تان در نظر داشته باشید: چه نوع پوستی دارید؛ چرب، خشک و یا مختلط؟ و انتظار و هدف شما از زدن ماسک چیست؟

پس از پاسخ به این دو سوال لازم است با انواع ماسک صورت و کاربرد آن‌ها آشنا شوید. به طور خلاصه انواع متفاوتی ماسک صورت وجود دارد که عبارتند از: ماسک صورت کرمی، ماسک صورت ژله‌ای، ماسک‌ صورت ورقه‌ای، ماسک صورت لایه بردار، ماسک‌های حرارتی، ماسک ویتامین C، ماسک خاک رس و … . در ادامه به توضیح چند مورد از معروف‌ترین این ماسک‌ها اشاره می‌کنیم.

ماسک صورت مناسب کرمی

1. ماسک ‌های کرمی

این ماسک‌ها بیشتر برای افرادی که پوست معمولی تا خشکی دارند، مناسب است؛ چرا که در فرمولاسیون این نوع ماسک‌ها انواع چربی‌های مفید و مرطوب کننده‌هایی به کار رفته که عمیقا نفوذ کرده، سلول‌های خشک را آبرسانی و پوست را نرم می‌کنند. علاوه بر این اگر پوست مختلطی دارید، این ماسک صورت مناسب شما خواهد بود؛ زیرا می‌توان آن را به صورت نقطه‌ای روی هر قسمت از صورت (مثلا فقط روی جوش‌ها) استفاده کرد.

ماسک‌های کرمی ترکیبات مختلفی دارند و بنا به نیاز شما برای اهداف متفاوتی طراحی شده اند. بنابراین پیش از خرید ماسک حتما ترکیبات آن را بخوانید. به عنوان مثال ماسک‌هایی که حاوی هیالورونیک اسید هستند، باعث بیشتر حفظ شدن رطوبت پوست می‌شوند و ماسک‌های دارای عصاره جلبک، به سفت و محکم شدن پوست شما کمک می‌کنند. همچنین اگر استفاده از ماسک جزو روتین مراقبت از پوست روزانه شما نیست، بهتر است ماسک کرمی‌تان دارای موادی نظیر AHAs، BHAs و کره‌های طبیعی هم باشد.

2. ماسک ‌های ژله ‌ای

اگر پوست خشک، حساس و یا دهیدراته‌ای دارید، ماسک‌های ژله‌ای می‌تواند ماسک صورت مناسب شما باشد. این ماسک‌ها خواص تسکین دهندگی و خنک کنندگی دارند و از این رو گزینه مناسبی برای آبرسانی به پوست‌های حساس قبل از هرگونه پاکسازی هستند. همچنین وزن کمی دارند و سریعا جذب پوست می‌شوند. ماسک‌های ژله‌ای معمولا حاوی مقادیر زیادی کلاژن و آنتی اکسیدان‌هایی است که به بهبود کلی وضعیت پوست کمک می‌کنند. علاوه بر این دارای ترکیباتی مانند خیار، چای سبز و نعناع هستند و باعث سفت شدن پوست صورت می‌شوند.

3. ماسک‌ های صورت ورقه ‌ای

ماسک‌های صورت ورقه‌ای یا نقابی با ترکیبات متفاوت برای تمام انواع پوست‌ها طراحی شده‌اند. به عنوان مثال ماسک‌های ورقه‌ای خاک رس، ماسک صورت مناسب برای کسانی است که پوست چربی دارند و افراد با پوست خشک نباید از این ماسک‌ها استفاده کنند. استفاده از این ماسک‌ها بسیار راحت‌تر از انواع دیگر است و به صورت یک لایه کاغذ مانند روی پوست را می‌پوشاند. بعد از 10 تا 15 دقیقه باید ماسک را از روی صورت‌تان بردارید و بعد از آن هم نیازی به شستن صورت نیست. یکی از معروف‌ترین انواع ماسک‌های ورقه‌ای، ماسک زغال است که برای داشتن پوستی صاف و بدون لک توصیه می‌شود.

ماسک صورت نقابی

یکی از ماسک‌های زغال پرطرفدار ماسک زغال پاک کننده بی یلندا است که مناسب پوست‌های خشک و حساس بوده و شفافیت بالایی به پوست شما می‌بخشد. زغال فعال طبیعی به کار رفته در این ماسک، پوست را احیا کرده و منافذ پوست را عمیقا پاکسازی می‌کند. زغال همچنین می‌تواند در درمان جوش و آکنه موثر باشد.

ماسک صورت خانگی

علاوه بر ماسک‌های آماده موجود در بازار، می‌توانید ماسک صورت مناسب را خودتان بسازید. مواد گیاهی و طبیعی خواص فوق العاده‌ای برای پوست صورت دارند و البته در اکثر ماسک‌های آماده هم از آن‌ها استفاده می‌شود. این ماسک‌ها می‌توانند کارهای مختلفی برای پوست شما انجام دهند؛ برای مثال باعث روشن شدن و شفافیت بیشتر پوست‌تان شوند و لکه‌ها و جای اسکار و زخم به جای مانده از جوش‌ها را از بین ببرند. و یا نقش درمانی داشته و به بهبود جوش، آکنه‌ و دیگر مشکلات پوستی کمک کنند.

حتی در مواردی ماسک‌های طبیعی می‌توانند تخصصی‌تر عمل کرده و پوست شما را لایه برداری کنند و بدین ترتیب منافذ پوست‌تان کاملا عاری از هرگونه آلودگی شود. نکته مهم در استفاده از ماسک‌های خانگی صورت، این است که باید در استفاده از آن‌ها مداومت و صبوری داشته باشید تا نتیجه دلخواه‌تان را بگیرید. ویدیوی زیر نمونه‌ای از ساخت و استفاده از چند ماسک خانگی برای شفاف شدن پوست را آموزش می‌دهد. 

بهترین برندهای ماسک صورت

برندهای آرایشی و بهداشتی مختلفی اقدام به تولید انواع و اقسام ماسک‌های صورت کرده‌اند. برای اینکه نتیجه حداکثری را از زدن ماسک صورت مناسب خود بگیرید، بهتر است بهترین‌ها را بشناسید و کالای مرغوبی برای مراقبت از پوست‌تان تهیه کنید. علاوه بر نام برند، بررسی کنید که مواد داخل ماسک برای پوست شما ضرری نداشته باشند و از طرفی دقیقا کارایی مورد انتظار شما را فراهم کنند.

برای مثال اگر می‌خواهید آکنه‌ها و جوش‌های‌تان را درمان کنید، ماسک صورت مناسب شما آن دسته محصولاتی خواهد بود که حاوی سالیسیلیک اسید باشند. همچنین ماسک‌هایی که حاوی هیالورونیک اسید هستند، خشکی و دهیدراته بودن پوست صورت را بهبود می‌بخشند. علاوه بر این ویتامین سی و دیگر آنتی اکسیدان‌های موجود در برخی ماسک‌ها، می‌تواند خطوط ریز روی پوست را از بین ببرد. اگر هم به روزاسه مبتلا هستید، ترجیحا از ماسک‌هایی استفاده کنید که در ترکیبات آن‌ها نیاسینامید به کار رفته باشد. در برخی ماسک‌هایی که لکه‌های تیره و جای زخم را از بین می‌برند، سویا یا عصاره ریشه شیرین بیان به کار رفته است.

اگر می‌خواهید از عدم وجود مواد شیمیایی و مضر در ماسک صورت مناسب تان مطمئن شوید، راه دیگری جز خرید از برندها و فروشگاه‌های معتبر نیست.

ماسک صورت فریمن Freeman

یکی از بهترین برندهای تولید کننده ماسک صورت، کمپانی فریمن است که در سال 1976 در لس آنجلس آمریکا تاسیس شده است. این ماسک‌ها حاوی مواد کاملا طبیعی و ارگانیک هستند و در فرمولاسیون آن‌ها، انواع آمینواسیدها و پروتئین‌ها به کار رفته است. همچنین ماسک‌های فریمن نوعی اسکراب هم محسوب می‌شوند و عمیقا آلودگی‌های منافذ پوست را تمیز می‌کنند. در واقع مزایای ماسک‌های فریمن کارایی بالا، قیمت معقول و منطقی و تنوع بسیار آن‌هاست.

به طور خلاصه ماسک صورت زغال و شکر سیاه، ماسک صورت خاک رس نعناع و لیمو، ماسک صورت خاک رس خیار و نمک صورتی، و همچنین اسکراب صورت گریپ فروت از این برند برای پوست‌های چرب مناسب است. از طرفی ماسک صورت مناسب کسانی که پوست مختلطی دارند، اسکراب صورت زردآلو، ماسک صورت خاک رس جو و آووکادو، ماسک صورت کانی‌های دریایی و ماسک سیاه لجنی چندکاره حاوی زغال و دانه‌های شکر سیاه است. علاوه بر این اگر پوست خشکی دارید، باید از ماسک براق کننده حاوی دانه‌های طلایی گندم، ماسک صورت خاک رس سوپر فروت و مرطوب کننده دست و صورت کیوی و ماست فریمن استفاده کنید.

ماسک صورت فریمن Freeman

ماسک صورت بی یلندا Bielenda

یکی دیگر از برندهای تولیدکننده ماسک صورت، کمپانی بی یلندا از کشور لهستان است که علاوه بر ماسک، محصولات متنوعی در زمینه مراقبت از پوست تولید و عرضه کرده است. ماسک لایه بردار بی یلندا سرشار از آنتی اکسیدان‌هایی است که به جوان سازی پوست شما کمک می‌کنند و از پیری و چروک زودرس آن جلوگیری می‌کنند. این ماسک سلول‌های مرده پوست را از بین می‌برد و امکان داشتن پوستی سالم و جوان برای انواع پوست‌ها فراهم می‌کند. از جمله دیگر محصولات مراقبت از پوست بی یلندا، اسکراب پاک کننده آن است که سطح پوست را لایه برداری کرده و آلودگی‌ها را از روی پوست حذف می‌کند. در واقع این اسکراب یک خمیر پاک کننده سه کاربره است که همزمان پوست شما را شستشو، اسکراب و لایه برداری می‌کند.

اسکراب پاک کننده بی یلندا

ماسک صورت مونته ژنه Montage Genuesse

کمپانی مونته ژنه تولیدکننده محصولات زیبایی ویژه و درجه یکی در جنوب ولز انگلستان است. یکی از معروف‌ترین محصولات آن که تحت عنوان «7TH HEAVEN» به بازار عرضه شده و اخیرا در ایران هم طرفداران بسیاری پیدا کرده است، ماسک‌های صورت و موی این برند است. بسته بندی‌های محصولات این برند بسیار جذاب و رنگارنگ است و محتوای آن‌ها هم کارایی و اثربخشی بسیار بالایی دارد. این برند دوستدار طبیعت و زمین بوده و در فرمولاسیون محصولات آن تنها مواد طبیعی و مغذی به کار رفته است.

اگر به دنبال یک ماسک صورت برای رفع جوش هستید، پیشنهاد ما ماسک لایه بردار مونته ژنه صورتی سری سون هون است. این ماسک هیچ گونه حساسیتی برای پوست ندارد و یکی از بهترین گزینه‌ها و یک ماسک صورت مناسب برای کسانی است که پوست چرب، مختلط و آسیب دیده دارند. ماسک لایه بردار صورتی این برند، عمیقا منافذ پوست را پاکسازی کرده و تیرگی‌ها را برطرف می‌کند. همچنین با استفاده از آن، می‌توان آکنه و انواع جوش سرسیاه را بهبود بخشید. شما می‌توانید انواع مختلف ماسک‌های مونته ژنه را از فروشگاه اینترنتی میس و میستر تهیه کنید.

ماسک مونته ژنه

ماسک صورت لورآل Loreal

کمپانی لورآل بیش از صد سال است که در صنعت تولید لوازم آرایشی و بهداشتی جزو اولین‌های جهان محسوب می‌شود. این برند علاوه بر لوازم آرایشی، ماسک‌های متنوعی را هم برای صورت طراحی و تولید کرده است که کیفیت بالا و طرفداران بسیاری دارند. یکی از انواع ماسک‌های صورت این برند، ماسک خاک رس و اکالیپتوس لورآل است.

این ماسک خامه مانند، به خوبی سموم پوست، ناخالصی‌ها، سلول‌های مرده و چربی‌های اضافه را از بین برده و عمیقا پوست را پاکسازی می‌کند. بنابراین اگر به دنبال یک ماسک صورت برای شفاف شدن پوست هستید، این ماسک صورت مناسب شماست. کارایی و تاثیر این محصول به قدری است که بلافاصله پس از استفاده پوست شما پاک‌تر و روشن‌تر خواهد شد. بنابراین بدیهی است که استفاده منظم از آن تاثیر بسیار زیادی در روشن و شفاف ماندن پوست شما دارد.

ماسک صورت خاک رس لورآل

ماسک صورت لانژه Lange

واضح است که اصول مراقبت از پوست تنها به خانم‌ها و در سنین خاصی محدود نمی‌شود و همه افراد می‌توانند از مزایای ماسک صورت استفاده کنند. یکی از بهترین برندهای ماسک صورت مردانه کمپانی فرانسوی لانژه است که برای تولید محصولات خود از روش‌های بیولوژیکی جدید و پیشرفته‌ای استفاده می‌کند. در ماسک‌های صورت لانژه از ترکیب گیاهان و جلبک‌ها استفاده شده و اثرات ضدچروکی فوق العاده‌ای دارد.

ماسک‌های لانژه باعث روشن و شفاف شدن پوست و همچنین استحکام آن می‌شوند و پوست را به خوبی آبرسانی می‌کنند. همچنین این ماسک صورت مناسب افرادی است که لکه‌های زیادی روی صورت خود دارند و از آن رنج می‌برند.

ماسک صورت لانژه


بادی میست چیست و چه تفاوتی با بادی اسپلش دارد+معرفی برترین برندها

بادی میست

اگر به دنبال داشتن حس تازگی و طراوت پس از حمام هستید و دوست دارید در تمام روز از عطری با ماندگاری بالا استفاده کنید. توصیه ما به شما استفاده از بادی میست است. اگر علاقمندید در مورد این محصول آرایشی اطلاعات به دست آورید، مطالعه این مقاله را به شما توصیه می‌کنیم.

آنچه در این مقاله خواهید خواند

  1. بادی میست چیست؟
  2. تفاوت باید میست با سایر محصولات خوشبو کننده در چیست؟
  3. مزایا و معایب بادی میست
  4. ماندگاری بادی میست چگونه است؟
  5. تفاوت بادی میست با بادی اسپلش در چیست؟
  6. نحوه استفاده

بادی میست چیست؟

استفاده از مواد معطر و خوشبو کننده در دنیا سابقه بسیار طولانی داردو کمتر کسی است که در دنیا در مخالفت با بوی خوش باشد. استفاده از انواع مواد معطر باعث تغییر در خلقیات و احساسات افراد می‌شود. استفاده از مواد معطر با رایحه مرکبات به شما حس نشاط و سرزندگی می‌دهند و گل‌ها و گیاهان دارویی باعث افزایش حس آرامش می‌شوند. بادی میست‌ها دسته‌ای از خوشبو کننده‌ها هستند که مزایای زیادی  نسبت به سایر مواد معطر دارند.

بادی میست

ماندگاری بادی میست‌

بادی میست‌ها اصلا ماندگاری طولانی ندارند، بنابراین برای اینکه در طول روز بوی خوش بادی میست همراه شما باشد باید به طور مداوم اقدام به تمدید کردن آن کنید. یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های بادی میست‌ها، قیمت مناسب‌تر نسبت به سایر مواد خوشبو کننده است. با توجه به اینکه حجم زیادی دارند استفاده از آنها به صرفه است. ضمن انکه بادی میست‌ها الکل کمی نیز دارند و به همین جهت می‌توان آن‌ها را به عنوان عطر و ادکلن  مکمل مورد استفاده قرار داد.

استفاده به عنوان عطر مکمل یعنی میتوان بادی میست را با سایر محصولات خوشبو کننده مخلوط کرد.

در این روش باید از بادی میست با رایحه ملایم در ترکیب با عطر رایحه تند استفاده کرد. این ترکیب باعث تعادل بو می‌شود.

بادی اسپلش

 

بعضی از انواع بادی میست دارای بوی تندتری هستند و در آنها از عصاره دارچین یا سایر ادویه‌ها استفاده شده است. این دسته از بادی میست‌ها ماندگاری طولانی‌تری نسبت به سایر دارند. دقت کنید که بادی میست نیزز دارای رایحه‌های خنک و گرم است و با توجه به سلیقه خود باید اقدام به انتخاب کنید.

مزایا و معایب بادی میست

بادی میست نیز مانند سایر محصولات آرایشی و بهداشتی دارای مزایا و معایبی است که در ادامه به آنها می‌پردازیم

مزایا استفاده از بادی میست

بادی اسپلش‌ها دارای مزایای بسیار زیادی هستند. یکی از دلایل اهمیت داشتن بادی میست، استفاده از رروغن‌ها و ترکیبات گیاهی طبیعی است که مزایای بسیاری برای این محصولات به همراه دارد. از بین مزایای این محصول می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  1. مرطوب کنندگی پوست
  2. نرم کننده بسیار قوی
  3. طراوت و شادابی بسیار زیاد برای پوست
  4. شفاف‌ و درخشان کننده پوست
  5. جلوگیری از تعرق و بوی بد
  6. استفاده روی لباس

نکته جالب توجه در مورد بادی‌میست آن است که این مصول نیز مانند سایر محصولات خوشبو کننده دارای سه نت بویایی است. بادی میست نیز دارای رایحه‌های متفاوت است و می‌توان برای شرایط مختلف از بادی میست متفاوت استفاده کرد. مثلا برای حضور در محل کار از تن بویایی ملایم و برای مهمانی و ورزش از بادی میست با رایحه خنک استفاده کرد.

بادی اسپلش

معایب بادی میست چیست؟

بادی میست مزایای بسیاری دارد اما این محصول نیز مانند سایر محصولات معایبی به همراه دارد، از میان این معایب می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  1. استفاده باید حتما روی پوست تمیز باشد
  2. پخش بو کمتری در مقایسه با سایر خوشبو کننده ها( بجز بادی اسپلش) دارند.
  3. ماندگاری کمتر نسبت به سایر خوشبو کننده‌ها

انواع بادی میست

بادی میست‌ها در در نوع درخشان(شاین‌دار) و یا معمولی مورد استفاده قرار می‌گیرند. در نوع شاین دار، از اکلیل‌های درشت یا ریز برای ایجاد درخشش و براق بودن  استفاده شده است. استفاده از این نوع بادی میست، به دلیل ایجاد شاین محو و زیبا روی پوست بیشتر برای مهمانی‌های خصوصی و یا خلوت‌های زناشویی توصیه می شود و بهتر است در موقعیت‌های عمومی کمتر به سراغ  نوع شاین دار آن  بروید

تفاوت بادی میست با سایر محصولات خوشبو کننده در چیست؟

بادی میست در مقایسه با ادوپرفیوم، ادکلن و… دارای ماندگاری بسیار کمتری هستند( حداکثر 4 ساعت) این موضوع باعث می‌شود در طول روز نیازمند به تمدید انها باشد. مورد دیگرآن است که تمامی محصولات خوشبو کننده دیگر، به استثنا بادی اسپلش در ساختار خود دارای الکل هستند. این میزان الکل بجز در ادوپرفیوم و پرفیوم، به شدت برای پوست‌های خشک و حساس مضر است.

در بعضی موارد این الکل باعث حساسیت پوستی و سرطان می شود.

 

بادی میست می‌تواند جایگزین بسیار مناسبی برای عطر و ادکلن باشد

 

تفاوت بادی میست با بادی اسپلش

هر دو ماده بادی میست و بادی اسپلش دارای ماندگاری کمی هستند، اما بادی اسپلش به دلیل استفاده از آب به جای روغن، دارای ماندگاری بسیار کمتری نسبت به بادی اسپلش است. ضمن انکه باید دقک کنید بادی اسپلش بر خلاف بادی میست، قابلیت‌های نظیر نرم کنندگی و شفافیت برای پوست به همراه ندارد و بیشتر به عنوان محصول ایجاد بوی خوش مورد استفاده قرار می‌گیرد.

نحوه استفاده

نحوه استفاده از بادی میست یکی از نکات مهم است زیرا این ماده در حالت عادی ماندگاری بالا ندارد و استفاده اشتباه باعث ماندگاری کمتر آن می شود.

 

  1. محصولاتی که بر پایه آب هستند یا الکل کمی دارند صرفا باید روی پوست تمیز استفاده شوند پس در مرحله اول حتما دوش بگیرید. تمیز نبودن پوست باعث می‌شود تا بوی آن با بوی عرق مخلوط شود و به جاای ایجاد رایحه خوب، بوی بسیار بدی تولید شود. ضمن انکه ماندگاری را نیز کاهش می‌دهد.
  2.  باید در طول روز چندبار تمدید شود پس هر سه الی چهارساعت اقدام به تمدید کنید تا ماندگاری بود افزایش یابد .
  3. این محصول دارای روغن‌های گیاهی است و الکل ندارد، بنابراین می‌توان روی لباس نیز اسپری کرد، هرچند توصیه ما، اسپری روی پوست تمیز است.
  4. دقت کنید این محصول اندکی چرب است و ممکن است این چربی اندک برای عده‌ای ناخوشایند باشد
  5. می توانید روی لباس یا رخت خواب خود اسپری کنید تا شب هنگام خواب عطر دلنشین ان را حس کنید.
  6. مقداری از آن را را پس از دوش گرفتن روی زیربغل و سایر نقاط دلخواه بپاشید. بهتر است نواحی اسپری شده را اندکی ماساژ دهید. دلیل این امر چرب بودن محصول است که باعث می‌شود مانند یک لوسیون عمل کند.ضد تعریق
  7. بافاصله بعد از حمام و قبل از خشک شدن کامل چوست باید از آن یا بادی اسپلش استفاده کرد. در این زمان منافذ پوست هنوز به دلیل حضور در بخار آب، باز هستند و این موضوع باعث می‌شود جذب و ماندگاری محصولات افزایش یابد.
  8. بادی میست به دلیل ملایم بودن رایحه می‌توانند در محیط‌های بسته مثل اتاقک ماشین نیز به عنوان خوشبو کننده مورد استفاده قرار بگیرند. این موضوع به خصوص برای افرادی که به میگرن مبتلا هستند بسیار مهم است و رایحه ملایم آن باعث افزایش سردرد نمی‌شود.

 

بادی میست‌ها به دلیل برخورداری از رایحه ملایم می‌توانند باعث ایجاد آرامش در شما شوند

آموزش ساخت  در خانه

اگر علاقمند به استفاده از مصولات خانگی هستید می توانید با استفاده از روش زیر در منزل بادی میست درست کنید. با مراجعه به  مقاله آموزش ساخت عطر خانگی نیز می‌توانید بهترین روش برای ساخت عطر در منزل را یاد بگیرید

  1. بطری اسپری را بردارید و تا نصفه با آب تصفیه شده پر کنید. دقت کنید که نباید از آب شیر استفاده کرد چون وجود املاح باعث کاهش عمر محصول و همین‌طور واکنش روی پوست شما می‌شود.
  2. به ازای هر 60 میلی لیتر آب، باید 40تا50 قطره روغن طبیعی اضافه کنید. میتوانید از روغن اسطوخودوس، گریپ فروت یا ترکیب این دو استفاده کنید. استفاده از سایر روغن‌های گیاهی نیز بلامانع است.
  3. به این مخلوط 5تا10 قطره فندق افسونگر اضافه کنید تا ترکیب کامل شود.
  4. دقت کنید قبل از هربار استفاده باید مخلوط را به خوبی تکان دهید.

 

ضد تعریق

 

استفاده از بادی میست باعث می‌شود بدن شما در تمام روز بوی ملایم و طبیعی داشته باشد، به گونه‌ای که کسی متوجه استفاده از عطر نشود

برترین برندهای  موجود در بازار

در ادامه به معرفی تعدادی از برندهای تولید کننده این محصول  پرداخته می‌شود.

ویکتوریا سکرت

یکی از معروف‌ترین برندهای در زمینه تولید محصولات خوشبو کننده است که بادی میست‌های تولید شده توسط آن دارای بوی بسیار جذاب و دلفریب هستند. در ساختار این محصولات از مقادیر زیادی آلو قرمز و گل فریزیا استفاده شده است بنابراین اگر به بوی مرکبات علاقه ندارید، این محصول اصلا مناسب شما نیست.

 

برند تام فورد

این محصول دقیقا در نقطه مقابل برند ویکتوریا سکرت قرار دارد. ترکیبی از ترنج، هل، گل یلانگ یلانگ و پسته. این ترکیب باعث می‌شود تا این محصول دارای بویی تند و گرم باشد. رایحه محصول مشابه رایحه عطرهای استوایی است

برند ورا ونگ

این برند به سراغ تولید محصولاتی با روحیه زنانه رفته است. ترکیب عصاره چای سبز و شکوفه گلابی که باعث ایجاد حس اعتماد به نفس می‌شود و مناسب برای یک قرار کاری مهم است. این محصول دارای رایحه گرم و ملایم است.

برند بادی شاپ

یکی از بهترین برندهای تولید کننده محصولات ارایشی و بهداشتی اینبار به سراغ معرفی یک بادی میست  با بوی عمیق شرقی رفته است. اگر به بوی مشک علاقه دارید، این محصول بهترین انتخاب برای شماست. رایحه ای سبک و ملایم که تا مدت ها در خاطر می‌ماند.

هیدرودرم

این برند ایرانی با تولید بادی میست‌های متنوع با رایحه های مختلف، توانسته تا حدی زیادی با برندهای برتر دنیا رقابت کند در ادامه به معرفی برخی از این رایحه‌ها پرداخته می‌شود. بادی میست‌های این شرکت به ماندگاری طولانی خود معروف اند

مدل مون دیزایر

محصولی با بوی شیرین و تند که برای استفاده در فصل‌های سرد بسیار توصیه می‌شود. نت اولیه دارای بوی تمشک و سیب است و در نت‌های انتهایی بوی مشک و چوب صندل و کشمیر احساس می‌شود.این محصول ویژه بانوان است.

مدل هزار و یک شب

این مدل دارای بوی شیرین و گرم است و برای فصل پاییز و بهار مناسب است. رایحه ابتدایی آن بوی لیمو است و در نت‌های پایاینی ترکیب عنبر و مشک احساس می‌شود.

مدل لالی پاپ

برای طرفداران رایحه شیرین و میوه‌ای این بادی میست یک انتخاب بسیار مناسب است. مناسب برای فصل‌های گرم سال با رایحه‌ای ترکیبی از پرتقال، توت قرمز،مشک و وانیل. ترکیب این محصولات بوی باورنکردنی و بسیار خوش را در این محصول به وجود اورده است.

انواع بادی میست

 

کرم ضد آفتاب و کنترل چربی (پوست مختلط تا چرب)

کرم ضد آفتاب و کنترل چربی (پوست مختلط تا چرب)

تفاوتی نمی‌کند تابستان باشد یا زمستان، هوا آفتابی باشد یا ابری، پوست بدن ما تحت هر شرایطی دربرابر تابش اشعه‌های مضر خورشید همچون UVA، UVB و IR به محافظت احتیاج دارد. اگر پوست صورت و بدن بدون محافظ در معرض آفتاب قرار بگیرد، در بلندمدت می‌تواند به پیری زودرس، چین‌وچروک، لک‌های پیری، آفتاب سوختگی و حتی سرطان پوست منجر شود.( کرم ضد آفتاب و کنترل چربی (پوست مختلط تا چرب)

کرم ضدآفتاب و کنترل چربی SPF +50 تراست

با استفاده از مرغوب‌ترین و جدیدترین مواد اولیه ساخته شده است.  همچون درماپیور اچ‌پی و سیم کالمین از پوست شما دربرابر پرتوهای مضر آفتاب به طور کامل محافظت می‌کند.

این کرم علاوه بر مهار رادیکال‌های آزاد و محافظت از پوست دربرابر آلودگی‌های محیطی. از تخریب سلول‌های پوستی، بروز چین‌وچروک، پیری زودس و لک‌های ناشی از آفتاب نیز جلوگیری می‌کند.

این کرم با تنظیم و کنترل ترشح غدد چربی و سبوم پوست. قطر منافذ چربی را کوچک کرده و آن‌ها را مات می‌کند تا پوستی زیبا و جذاب داشته باشید.

این محصول بافتی سبک داشته و با قابلیت جذب سریع، پس از مصرف منافذ پوستی را نبسته و هیچ خللی در روند تنفس سلول‌های پوستی ایجاد نمی‌کند.

روش مصرف: 20 دقیقه قبل از قرارگیری در برابر نور خورشید به مقدار کافی از کرم ضدآفتاب تراست بر روی پوست تمیز قرار داده و ماساژ دهید.

همچنین بهتر است هر دو ساعت یک بار کرم را تمدید کنید.

* در ضمن کرم ضدآفتاب و کنترل چربی تراست، فاقد پارابن و چربی می‌باشد.

ضد آفتاب بی رنگ تراست

حجم: 40 میل
فرم محصول: کرم
جنسیت مصرف کننده: عمومی
نوع پوست: مختلط تا چرب

کاربرد:
محافظت‌ از پوست در برابر اشعه‌های مضر خورشید (UVA، UVB و IR)، آلودگی‌های محیطی و رادیکال‌های آزاد، مات‌کننده و کوچک‌کننده منافذ پوست، تنظیم‌کننده ترشح سبوم پوست، جلوگیری‌ از تخریب سلول‌های پوستی، چین‌وچروک، پیری زودرس و لک‌های ناشی از آفتاب

زمان مصرف: 20 دقیقه قبل از قرارگیری در برابر نور خورشید

ضد آفتاب بی رنگ تراست

نحوه مصرف:
به مقدار کافی از کرم ضدآفتاب تراست بر روی پوست تمیز قرار داده و ماساژ دهید.

مواد موثره:درماپیور اچ پی، سیم کالمین، نیاسین آمید، بیزا بولول
ویتامین E, C

11 عطر هنرمندان مشهور که شما را خاص تر از همیشه می کنند

عطر هنرمندان

اگر تا به حال شما هم به این فکر کرده‌اید که سلبریتی‌ها واقعا چه عطری می‌زنند (فارغ از اینکه چه چیزی را برای پول تبلیغ می‌کنند) این مقاله برای شماست. اغلب اوقات در تبلیغات برندهای معروف، افراد مشهور را می‌بینیم و فکر می‌کنیم بی برو و برگرد، خودشان هم همیشه از این عطرها استفاده می‌کنند. در حالی که واقعیت عطر هنرمندان چیز دیگری است.

آشنایی با عطر هنرمندان

در ادامه این مقاله عطر هنرمندان را معرفی می‌کنیم. مطمئنا با شنیدن برخی موارد شگفت زده خواهید شد.

1. اولین عطر هنرمندان از ویکتوریا بکهام

ویکتوریا بکهام اخیرا در صفحه اینستاگرامش به عطر Room Service از برند ویلهم پارفومری ابراز علاقه کرده و آن را فوق العاده شیک نامیده است. این عطر در شیشه پر زرق و برق داری برای جلب توجه هالیوود تولید شده است. 

عطر هنرمندان ویکتوریا بکهام

2. عطر سوکی واترهاوس

پیش از این واترهاوس به هارپر بازار (ماهنامه آمریکایی مد زنان) فاش کرده بود که معمولا عطر نمی‌زند، اما در صورت لزوم، انتخابش عطرهای Ferragamo است. به طور کلی این مدل دوست دارد بوی طبیعی‌تری داشته باشد و به جای عطر، حمام با روغن‌های اساسی را ترجیح می‌دهد.

عطر سوکی واترهاوس

3. عطر اشلی گرین

مورد بعدی عطر هنرمندان مربوط به این مدل است که به تازگی مادر شده و به ای-آنلاین فاش کرده که عطر امضایش از برند Chloé است: «من نمی‌توانم بدون عطر کلوئی‌ام زندگی کنم». ما او را سرزنش نمی‌کنیم، چون این عطر زنانه متمایز رویایی کاملا مناسب یک عطر امضا با رایحه‌ای دلپذیر است.

عطر اشلی گرین

4. عطر کیت باسورث

کیت باسورث طرفدار وفادار Byredo و رایحه معروف Gypsy Water آن است. باسورث به Into the Gloss گفته: «رایحه‌های این برند، زیبا و پیچیده و جذاب هستند. لایه‌های باور نکردنی در عطرهایش وجود دارد. من به عطرهایم وفادارم». 

عطر کیت باسورث

5. عطر نائومی واتس

عطر هنرمندان بعدی مربوط به این بازیگر زن است که در پاسخ به سوال هارپر بازار گفت: «من دوست دارم عطرم ملایم باشد و دوست ندارم بیش از حد عطر بزنم. در حال حاضر اسپری ادوتویلت Kiehl’s Musk و عطر Kai by Gaye Straza، که هم نام پسرم است، مورد علاقه من هستند. این عطر بویی شبیه به رایحه تازه از حمام آمده می‌دهد.»

عطر نائومی واتس

6. عطر سوزان ساراندون

در میان لیست عطر هنرمندان، گاهی سلبریتی‌های خانمی هستند که طرفدار عطر مردانه‌اند. نمونه آن ساراندون است که گفته: «من رایحه‌های مردانه مانند چوب صندل را ترجیح می‌دهم و عطرساز ایتالیایی Santa Maria Novella مورد علاقه من است. وقتی نقش جدیدی را بر عهده می‌گیرم، عطر جدیدی انتخاب می‎کنم. برای مثال در گرگ و میش به عطر Bal à Versailles اشاره شد؛ بنابراین هنگام فیلمبرداری این عطر را زدم.»

عطر سوزان ساراندون

7. عطر کیت میدلتون

در سال 2011 کیت میدلتون در روز عروسی‌اش با شاهزاده ویلیام عطر White Gardenia Petals که توسط Illuminum تولید شده، زده بود. به دلیل محبوبیت کیت، این برند یک شبه بسیار پرطرفدار شد و تقریبا هر بطری از آن بلافاصله بعد از عرضه به بازار فروخته می‌شد.

عطر کیت میدلتون

8. هیلی بالدوین

هیلی به Elle Australia گفت: «من عطری از Bond No. 9 را می‎‌زنم. نامش را نمی‌دانم؛ همه شیشه‌ عطرهای این برند ستاره شکل هستند. شیشه عطر من قرمز است و روی آن نت‌های موسیقی وجود دارد. بوی فوق العاده‌ای دارد. چندان دخترانه نیست و چه خانم‌ها و چه آقایان می‌توانند از آن استفاده کنند.»

هیلی بالدوین

9. کیت ماس

عطر Cerf Blanc از برند La Maison Hedonique هم در لیست عطر هنرمندان دیده می‌شود. کیت ماس از این عطر استفاده می‌کند که دارای نت‌های بالایی هل، چرم و چوب سرو است و بنابراین قطعا عطر گلی و سبکی محسوب نمی‌شود.

کیت ماس

10. بلیک لایولی

براساس گزارش مجله ووگ، بلیک بیشتر رایحه‌های میوه‌ای و گلی را می‌پسندد. عطر Eau Premiére از برند گوچی به احتمال زیاد مورد علاقه این بازیگر آمریکایی است؛ با این حال شواهد حاکی از آن است که او همیشه میست میوه‌ای ویکتوریا سکرت را در دست دارد.

بلیک لایولی

11. آخرین عطر هنرمندان از کایلی جنر

با وجود اینکه کایلی جنر برند زیبایی خاص خودش را دارد، به گلامور گفته که به عطرها علاقه زیادی ندارد و اغلب آن‌ها باعث سردردش می‌شوند. انتخاب کایلی اسپری بدن نارگیل ویکتوریا سکرت است.

آخرین عطر هنرمندان از کایلی جنر