ویونا بیوتی

مجله آرایشی و بهداشتی

ویونا بیوتی

مجله آرایشی و بهداشتی

ویژگی های کوکتل روشن کننده پوست فیوژن

کوکتل روشن کننده پوست فیوژن VITAMIN ACE

دلیل خرید کوکتل روشن کننده پوست فیوژن VITAMIN ACE،مراقبت از پوست است. این کوکتل قدرت ویتامین‌های A ،C و E را ترکیب می‌کند تا رنگ پوست روشن‌تر، شفاف‌تر و یکنواخت‌تر ایجاد کند.

این فرمول ابتکاری برای رفع هایپرپیگمانتاسیون، لکه‌های تیره و رنگ ناهموار پوست، طراحی شده است و در عین حال تغذیه و محافظت از پوست را فراهم می‌کند. در ادامه، به بررسی فواید، مواد تشکیل دهنده، کاربرد و عوارض جانبی احتمالی این کوکتل روشن کننده پوست خواهیم پرداخت.

قدرت ویتامین‌های A ،C و E در روشن کردن پوست

ویتامین A که به نام رتینول نیز شناخته می‌شود، به دلیل توانایی آن در تحریک گردش سلولی و ایجاد یکنواختی رنگ پوست، یک عنصر کلیدی در بسیاری از محصولات مراقبت از پوست است. با تشویق به تولید سلول‌های جدید پوست، به محو شدن لکه‌های تیره و هایپرپیگمانتاسیون کمک می‌کند.

ویتامین C یک آنتی‌اکسیدان قوی است که از تولید ملانین، رنگدانه مسئول لکه‌های تیره جلوگیری می‌کند. همچنین به روشن شدن پوست و بهبود درخشندگی کلی آن کمک می‌کند.

ویتامین E به‌دلیل خاصیت مرطوب کنندگی و التیام بخشی خود شناخته شده است و به تغذیه و محافظت از پوست کمک کرده و در عین حال ظاهر زخم‌ها و لک‌ها را کاهش می‌دهد.

ترکیب عناصر کوکتل مزوفیوژن ویتامین ACE

کوکتل روشن کننده پوست F-VITAMIN ACE این سه ویتامین قدرتمند را با سایر مواد مناسب برای پوست ترکیب می‌کند تا یک ترکیب انقلابی ایجاد کند. ویتامین A، C و E آنتی اکسیدان‌های بسیار قوی هستند.

این ویتامین‌ها از آسیب رادیکال‌های آزاد، مهم‌ترین علت پیری پوست جلوگیری می‌کنند. ترکیبی از ویتامین A، C و E در این کوکتل، به‌صورت هم‌افزایی برای ایجاد یک سیستم دفاعی قدرتمند در برابر پیری پوست عمل می‌کند.

فرمول به دقت متعادل شده است تا از حداکثر اثربخشی اطمینان حاصل کند و در عین حال خطر تحریک را به حداقل برساند.

کاربرد و نتایج کوکتل F-VITAMIN ACE

برای استفاده از کوکتل روشن کننده پوست VITAMIN ACE فیوژن، با پاکسازی و تقویت صورت خود شروع کنید.

مقدار کمی از محصول را روی نواحی نگران کننده مانند لکه‌های تیره یا رنگ ناهموار پوست بمالید و با حرکات رو به بالا به آرامی روی پوست ماساژ دهید. قبل از استفاده از سایر محصولات مراقبت از پوست یا آرایش، اجازه دهید مواد کوکتل کاملا جذب شود.

استفاده از این کوکتل مزوفیوژن به روش‌های مزو، الکتروپوریشن و میکرونیدلینگ، نیز امکان پذیر است که باید تحت نظر یک فرد متخصص درمان صورت بگیرد.

با گذشت زمان با کاهش هایپرپیگمانتاسیون و لکه‌های تیره، شما باید متوجه بهبود مشهودی در شفافیت و روشنی پوست خود شوید.

 کوکتل جهت جوانسازی پوست، استحکام و از بین بردن چین و چروک

فرمولاسیون کوکتل جوانساز پوست فیوژن F-XFC+ FACE بهترین درمان ضد پیری برای پوست است. هر ویال فقط حاوی ترکیبات فعال و خالص است و فاقد مواد نگه دارنده یا سایر مواد شیمیایی می باشد. این فرمولاسیون در میان پزشکان متخصص در درمان پیری پوست کاملا شناخته شده است و عموما در مزوتراپی برای جوانسازی استفاده می شود. سیلیکون ارگانیک ماده اصلی این فرمولاسیون می باشد که اثرات گوناگونی نظیر تحریک سلولی، بلوکه کردن رادیکال های آزاد، آنتی- گلیکاسیون، ضد- چروک، سفت کننده، تقویت سنتز کلاژن و ضد- التهاب دارد. کوکتل جوانساز حاوی DMAE و اسید هیالورونیک با وزن مولکولی پایین نیز می باشد که سفت سازی پوست را افزایش می دهد (همچنین به مرطوب سازی و حجیم سازی پوست کمک می کند). به لطف این محصول منحصر به فرد میتوان بطور موثری از پیری پوست جلوگیری کرد و جوانسازی طبیعی حاصل می شود.

پیری پوست و جوانسازی

پیری پوست مجموعه اتفاقاتی‌ است که به از دست رفتن خاصیت ارتجاعی پوست و استحکام آن منجر می‌شود. پس از سن ۲۵ سال، سنتز کلاژن و الاستین در بدن رو به افول می‌رود و چنانچه با تغذیه و مکمل‌های خوراکی و درمان‌های پوستی جبران نشود، بعد از ۳۰ الی ۳۵ سالگی به صورت افتادگی پوست و چروک بروز می‌کند.

محتویات کوکتل جوانساز:

  • DMAE 0,5%
  • Organic silicon 5%
  • Hyaluronic acid 0,5%

اندیکاسیون ها: 

  • خنثی کردن رادیکال‌های آزاد
  • کاهش فرآیند اکسیداسیون
  • کاهش چین و چروک و خطوط سطحی
  • بهبود سنتز کلاژن نوع یک
  • استحکام پوست
  • تجدید ساختار پوست
  • رطوبت رسانی
  • بهبود نرمی و لطافت پوست
  • درمان التهاب و پوست آسیب دیده
  • کاهش قرمزی پوست
  • ویتامینه کردن پوست

پروتکل مزوتراپی کوکتل جوانساز پوست:

عمق: 1 تا 4 میلیمتر

مقدار محصول مورد استفاده برای هر نقطه: 0.03 تا 0.10 سی سی.

تکنیک: پاپل، ناپاژ، پرکننده. سوزن: 30 تا 27 جی (G).

درمانی برای جلوگیری از پیری پوست صورت. این روش شامل تزریق ویتامین ها و وازودیلاتورها بصورت ناپاژ یا مزوتراپی اپیدرمی می باشد که گردش خون محیطی را بهبود داده و رادیکال های آزاد را خنثی می سازد.

تعداد جلسات درمانی: 3 جلسه، یکبار در ماه.

معرفی و قیمت F-XFC+ صورت برای پرسازی مزولیفت:

این تکنیک شامل ایجاد پاپل ها بوسیله هیالورنیک اسید غیرمشبک همراه با مواد مغذی و ترکیبات فعال می‌باشد.

خطوط ریز کاهش یافته و رطوبت پوست تا حد زیادی افزایش می یابد.

تعداد جلسات درمانی: سه ج

لسه، یکبار در هر ماه


منبع: کمپانی بیوتی لاولی


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد