ویونا بیوتی

مجله آرایشی و بهداشتی

ویونا بیوتی

مجله آرایشی و بهداشتی

کوکتل مزوتراپی ملانو BCN

توضیحات کاربردی این محصول :

یکی از مشکلاتی که همه‌ی ما ممکن است با آن دست و پنجه نرم کنیم، داشتن پوستی کدر است که به دور از هر گونه نشانه‌های جوانی بوده و شادابی و لطافت خود را از دست داده است. ایجاد لکه‌هایی بر پوست که از آن‌ها با نام لکه‌های پیری نیز یاد می‌شود، یکی از مشکلاتی است که ممکن است گریبان‌گیر هر شخصی شود. محلول مزوتراپی ضد لک ملانو بی سی ان ، محلولی بسیار موثر و مفید برای درمان و رفع این لکه‌ها از روی صورت افراد است. در واقع این لکه‌ها ممکن است به این علت ایجاد شوند که پوست صورت دچار یک سری مشکل شده و این مشکلات سبب شوند تا پوست لطافت و درخشندگی خود را از دست بدهد و رنگ پوست تیره شود.

این لکه‌ها ممکن است بر روی نقاط مختلفی از بدن همچون شانه‌ها و بازوهای افراد نیز به وجود بیایند و ممکن است دارای رنگی قرمز یا قهوه‌ای و یا خاکستری باشند. کوکتل ملانو بی سی ان یک محلول مزوتراپی تولید شده توسط کشور اسپانیا بوده که می‌تواند به آسانی به رفع این لکه‌های پوستی و هر گونه نشانه‌های پیری پوست کمک کند و حفظ بافت جوان و شاداب پوست افراد کمک کند.

علاوه بر آن این محلول مزوتراپی تاثیر بسیاری در رفع و درمان لک‌های پیری ایجاد شده بر روی قسمت‌های مختلف پوست دارد.

 

ملانو بی سی ان

 

مزایای حاصل از استفاده از محلول ضد لک ملانو

نکته‌ی مهم دیگری که لازم است تحت بررسی قرار گیرد، مزایای استفاده از محلول ضد لک ملانو بی سی ان است که به عنوان یک محلول مزوتراپی، خواص و ویژگی‌های بسیاری دارد.

در واقع پیش از استفاده از هر محصولی لازم است درباره‌ی خواص و ویژگی‌های آن تحقیق کرد تا با اطمینان بیشتری از این محصولات استفاده شود.

  • حاوی آنتی اکسیدان‌های لازم برای پوست: محلول ضد لک ملانو بی سی ان، حاوی یک ترکیب سرشار از آنتی اکسیدان‌های لازم برای پوست است که کمک می‌کند تا پوست افراد را از هر گونه مشکلاتی که باعث پیری و از بین رفتن حالت جوان، لطیف و شاداب آن می‌شود حفظ کند.
  • لکه‌های پیری به دلایل گوناگونی همچون افزایش سن، مصرف لوازم آرایش بی‌کیفیت، قرار گرفتن به مدت زمان طولانی در مقابل آفتاب بر روی صورت ایجاد می‌شوند. محلول مزوتراپی ضد لک ملانو با داشتن ترکیباتی بسیار مقوی در ساختار خود، کمک ویژه‌ای به رفع لک و پیس‌های موجود بر روی پوست افراد کرده و همچنین به جوانسازی پوست نیز کمک بسیاری می‌کند.

 

ملانو بی سی ان

 

  • محافظت از پوست در برابر تولید ملانین: یکی دیگر از خواص اصلی استفاده از محلول مزوتراپی ملانو بی سی ان، محافظت از پوست در برابر ملانین‌ها است. گلوتاتیونی که در ساختار این محلول مزوتراپی استفاده شده است، کمک می‌کند تا هرگونه ترکیباتی که برای پوست مضر و سمی هستند از بین بروند و در نهایت باعث می‌شود تا پوست افراد در برابر تولید و سنتز ملانین‌ها حفظ شود.
  • علاوه بر آن اسید گلیکولیکی که در ساختار این محلول وجود دارد، با لایه برداری پوست به شکل عمیق باعث می‌شود تا آلودگی‌های که در لایه‌های مختلف پوستی جمع شده‌اند، درمان شده و رفع شوند و لایه‌های پوست به شکل عمیقی آبرسانی شوند.

 

محافظت از پوست در برابر تولید ملانین

 

  • حاوی گلوتاتیون: وجود گلوتاتیون در ساختار محلول ضد لک ملانو بی سی ان، باعث شده است تا این محلول را بتوان به عنوان یک آنتی اکسیدان بسیار مقوی برای پوست نیز استفاده کرد. در واقع همین ویژگی باعث می‌شود تا مشکلات مختلف پوست که به دلیل قرار گرفتن به مدت زمانی طولانی در برابر نور خورشید به وجود آمده‌اند و علاوه بر آن مشکلاتی که به علت قرار گرفتن پوست در برابر آلاینده‌‌هایی همچون دود به وجود آمده‌اند، تحت درمان قرار گیرند.

 

ملانو بی سی ان

 

  • دارای خواص ضد تیرگی: استفاده از محلول مزوتراپی ملانو بی سی ان باعث می‌شود تا تیرگی پوست افراد که به دلایل مختلفی همچون قرار گرفتن بیش از حد در معرض نور خورشید و موارد دیگر به وجود آمده‌ است، تحت درمان قرار گیرد.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد